Jak je možné objednat termín tandemového seskoku?

  1. Aby bylo možné provést rezervaci na tandemový seskok, musí mít zájemce zakoupený poukaz (voucher) na tandemový seskok.
  2. Po zahájení a v průběhu parašutistické sezóny dostávají zákazníci nabídky termínů tandemových seskoků pomocí SMS na telefonní číslo, které nám bylo sděleno při objednávce nebo při převzetí poukazu. SMS jsou odesílány pomocí SMS brány GoSMS.
  3. V případě, že je nutné zrušit celý letový den, nebo část letového dne (počasí, porucha letadla apod), mají přednost ve výběru náhradního termínu ti, jejichž termín byl z nějakého důvodu zrušen.
  4. Po objednání termínu (datum a čas startu) je na stránkách uvedeno číslo voucheru. Tato tabulka slouží pouze jako kontrola (jsme jen lidé a můžeme se upsat).
  5. Tabulku může upravovat pouze admin (osoba pověřená rezervací termínů), není tedy možné, aby kdokoli „zvenčí“ provedl rezervaci na internetu sám.
  6. Plánované provozy jsou naplánovány vždy rok dopředu tak, aby bylo zajištěno příslušné letadlo a posádka. V případě, že dlouhodobě nevychází počasí (déšť, nízké mraky, silný přízemní vítr – máme přísná letová minima, příliš dlouhodobě trvající vysoké teploty (zpravidla nad 33 st.C – není možné uchladit motor letadla), snažíme se dojednat další mimořádné termíny.
  7. Platnost poukazu je uvedena na druhé straně poukazu (voucheru). Není problém dojednat za poplatek (jsou zde zohledněny navyšující se náklady na provoz) prodloužení na další sezonu.
  8. V tabulce jsou uvedeny časy startů, je tedy nutné být na letišti o cca 30 minut dříve, tak abychom Vás mohli poučit a provést nutnou přípravu.

Děkujeme Vám..... :-)

TOPlist